Zakładka forum w kwadracie dzieje się rozwala wygląd strony przy dużej ilości tematów o długuch nazwach.
MOST już wybrał scieżkę rozwoju i o NATAMI można zapomnieć bo i po co ? MOS to hobbystyczny system starający się w jak największym stopniu jego codzienne używanie koniec i kropka. NATAMI nie umożliwi nic z tych rzeczy, a sam sprzęt może i ciekawy do codziennego użytku nadawać się nie będzie taka sobie ciekawostka.
Obecnie z tego co rozumiem NATAMI będzie potrzebowała procka 68k więc za wiele do zaoferowania w stosunku do klasyka nie ma. Hardware do tego nie będzie miało sterowników do AOS, a soft nowy praktycznie nie wychodzi. Kiedyś było OWB dla 68k nie wiem jak to działało. Ciekawy jestem jaka będzie prędkość działania AROSA 68k vs orginalny AOS. Nie zdziwił bym się jak AROS będzie wolniejszy.
Storming near the Baltic. Nie nie przypadek ale to były dawne czasy kilkanaście lat temu. Teraz ksywa już nie jest unikalna jak była kiedy sobie ją zajumałem właśnie od byłego chlopaka Dody 😉
Muszę zrobić rebranding 😉 Nową ksywę już mam tylko trzeba pocztę zmienić, konta na forach itp.
Faktycznie dobry pomysł. Sama ilość userów w Polsce by wystarczyła aby w tej ankiecie wyprzedzić AROSa. Więc to kwestia chęci, aby zarejestrować się i zagłosować.
Mylisz się czego najlepszym przykładem jest minecraft. Jest też sporo fajnych gierek na sprzęty mobilne i nie tworzą tego obecnie potężne zespoły, ale przebić się z racji konkurencji jest ciężko. Zresztą o programowaniu na iPhone to MDW może dużo powiedzieć ponieważ jest praktykiem.
Fortis to gra napisana przecież nie przez duży zespół, a 2 osoby.
Freezy zaliczam w 90 % tylko przy aplikacjach 68k. RadziN zagłosowałeś ?
Ja też się specialnie zarejestrowałem aby zagłosować, może kiedyś jeszcze to forum się przyda widzę, że Piru tam pojawia. 🙂
MDW nie było challangerów z 76 roku. Były produkowane do 1974 przy czym te po 71 to popłuczyny. Ze względu na kryzys paliwowy pojemności zostały a moc silników drastycznie spadła i era muscle carów oraz wojny na KM się skończyła. Jak stary challanger to tylko roczniki 70, 71. Mogłeś napisać ostatecznie barracuda z 71 z silnikiem 7.2 SuperCommando z 6packiem bo to bratnia konstrukcja Plymouth.
Sorki za offtop, ale nie mogłem się powstrzymać 😛
Ja mam tylko jedną radę, nie stawiaj sobie poprzeczki zbyt wysoko. Jak będziesz chiał zrobić grę zbyt dużą polegniesz i tylko się zniechęcisz zacznij od czegoś co ma szanse ukończena. Aby nie popadać w schematy typu kółko i krzyżyk może być prosta zręcznoścíówka. Spróbuj zaimplementować którąś z ruskich elekronicznych gierek jajka, kaczki kucharzyk. Gra w 2D a obikety możesz wyrenderować w Blenderze. Staiwam orzechy przeciwko kamieniom, że jak postawisz wyżej poprzeczkę to polegniesz. Co do libów jeśli chcesz skupić się na pisaniu gry użyj SDL, korzystając z API będziesz zajmował się bardziej sprawami technicznymi niż samą grą. Ja akurat dla przyjemności zacząłem bawić się API AOS, ale jeśli chciał bym skupić się na grze wybrał bym SDL.
E był pomyślany pod Amigę i wydaje się być zwięźlejszy. Masz większe doświadczenie, a ja zerowe więc nie będę się wykłócał. W każdym razie trochę softu w E powstało na MOS i to całkiem dobrego. Mnie się tam podoba 😛 Mimo mojej nienawiści i obrzydzenia do Pascala jakoś powoli składnia E zaczyna mi się podobać. ♥
Ja tam badam sobie E. Znalazłem w końcu pod MOSa jakiś edytor co podświetla składnię i zaczynam zabawę z tinyGL.
Ja jako pierwszego artykułu spodziewał bym się raczej co to jest MOS, skąd się wziął co oferuje itp. Tak aby dając komuś linka człowiek po przeczytaniu artykułu wiedział to co wiemy my. Ktoś kto słyszy słowo MorphOS pierwszy raz musi się postarać aby doczytać z różnych miejsc w necie czym tak naprawdę MOS jest. Strona MOS-team praktycznie nie wpomina o związkach MOS z AOS.
Przydała by się kompilacja artków z MOS Library MorphOS – The Lightning OS
http://library.morphzone.org/Main_Page
oraz
http://via.i-networx.de/wim.htm
Co do głównego pomysłu z tego wątku uważam to za świetny pomysł. Często muszę pytać na IRC jak coś zrobić bo brak manuala do MOSa. Dużo jest też funkcjonalności, które nie występowały w AOS i tutaj praktycznie zostają fora oraz IRC.
Copyright 2014 - Wszelkie prawa zastrzeżone MorphOS.pl