Guillaume „Yomgui” Roguez popełnił drobną pomyłkę kompilując ostatnią wersję Blendera. Poskutkowało to wyłączeniem kilku możliwości programu. Na szczęście wersja 2.61.169 naprawia ten błąd. Pobrać można ze strony autora, albo – trochę szybciej – z MorphOS Files.
Zamieszczone przez: admin, 4 komentarze
Komentarze:
Orientuje się ktoś jak odpalić Blednera >=2.50 na osobnym ekranie? Wersje 2.4x jak wyczaiły w ENV: zmienną BLENDER_SCREENMODEID to brała z niej ScreenModeID i tak się odpalała. A nowa tego nie bierze pod uwagę. No i mam ją tylko na oknie. Dwuklik na belce okna i już jest fullscreen więc robić się da ale jednak tego typu programy wolę na osobnym ekranie.
Mam podobnie. Szukalem w ustawieniach, ale nie ma lub nie wiem gdzie jest opcja do przelanczania na pelny ekran. W moim przypadku jest tak, ze w trybie niepelnoekranowym poprostu pointer myszy mi skacze – grafika nie wyrabia w rozdzialce 1920×1080 a stary blender na osobnym ekranie dawal rade i wszystko bylo plynne.
Mój angielski jest na żenującym poziomie ale przy jego pomocy zapytałem Yomguia na Twitterze jak odpalić nowego Blendera na ekranie. Jak odpowie to dam znać.
Mój angielski jest na żenującym poziomie ale przy jego pomocy zapytałem Yomguia na Twitterze jak odpalić nowego Blendera na ekranie. Jak odpowie to dam znać.
B. dziekuje. Wg mnie powinno sie to dac zrobic.
Ciagle mysle, ze siade do tego programu i dowiem sie jak dzialaja, chocby podstawowe funkcje – mam takie ambicje
🙂