MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Shadow Warrior10 stycznia 2021


BSzili z supportem BeWorlda przygotował port klasycznej strzelanki Shadow Warrior, skompilowanej ze źródeł JFShadowWarrior.
Gra wymaga SDL2, niestety nie działa sieć oraz OpenGL.
Port powinien być kompatybilny z:

Archiwum do pobrania ze strony MorphOS-Storage.

Aktualizacja: Pojawiła się nowa wersja (link ten sam) z opcją multiplayer.

 

Zamieszczone przez: waldiamiga, 5 komentarzy

Komentarze:

  • waldiamigawaldiamiga Autor wpisu

    Uruchomiłem Shadow Warrior Classic, który był swego czasu dostępny za free na GOGu. Szpil działa z ok.65fps przy 640×480, a w rozdziałce 1680×1050 mam gdzieś 17fps… Marnie, porównując do laptoka Dell E6410 za 200pln, który robi ponad 200fps przy 1440×900. Ale tak to jest jak gra działa w software render.

  • MDWMDW

    Jeżeli tak zwalnia wraz ze zwiększaniem rozdzielczości to na pewno jest powód braku akceleracji 3D. Ale tutaj niższa rozdzielczość raczej za bardzo nie przeszkadza, bo to te tekstury i postaci 2D są i tak w wielokrotnie niższej rozdzielczości. Zwiększanie rozdziałki za wiele tutaj nie pomoże. 🙂

  • recedentrecedent

    MDW,
    Zwiększanie rozdziałki pomoże o tyle, że nie będziemy oglądać rozgrywki na fragmencie ekranu tylko na całym. Co to za zabawa odpalać sobie grę w okienku na 1/4 ekranu?

  • MDWMDW

    recedent,
    Fakt, takie okno nie ma sensu. Ale można odpalić na fullscreenie używając ekranu w niższej rozdzielczości.
    Tak czy siak na pewno lepsza jest wyższa rozdziałka. Tekstur to nie poprawi ale np. krawędzie obiektów będą mniej rozpixlowane. Gdy będzie filtrowanie tekstur to też je trochę “wyładni”. Chociaż tutaj jest to zależne od tego kto co lubi. 🙂 Są tacy co wolą pixele niż blur. 🙂

  • Dodaj komentarz

    Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.