MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Strona główna Forums Oprogramowanie RTCW – Problemy

Widok 8 wpisów - 1 z 8 (of 8 wszystkich)
  • Autor
    Wpisy
  • #181
    AvatarSventevith
    Participant

    Gra się ładnie zainstalowała odpala się. Demo przez pierwsze kilkadziesiąt sekund działa płynnie. Po czym zaczyna się ciąć dzwięk. Obraz idzie płynnie dzwięk się tnie. Podczas przerwyników na silniku 3d wszytsko jest ok ale po kilkudziesięciu sekundach zaczyna ciąć się dźwięk oraz na ekranie robi szie kaszanka. W czasie gry to samo co kilkadziesiąt sekund dziwek się przycina i robi się kaszana na obrazie potem się uspokaja. Grałem na ustawieniach high quality dostępnych w grze demo cieło się na ustawienach recommended czyli ustawienia Low.

    Sprzęt to eMac 1,25 Ghz.

    Wiecie co to może być ?

    #679
    Avatarkrashan
    Participant

    Motyw z dźwiękiem miałem gdy w czasie gry inny program (AmIRC konkretnie, a raczej zabugowany charset.plugin) wpadał w nieskończoną pętlę i zabierał połowę mocy procesora. Poza tym, nawet na PowerMacu 500 MHz gra chodzi całkiem do rzeczy.

    #680
    AvatarSventevith
    Participant

    Bo gra dziła płynnie nawet High Detail. Problemy jest przycinanie się jej co kilkadziesiąt sekund w losowych miejsach.
    Wraz z przycinką dzwięku na ekran się kaszani i aniacja też przycina na chwilę i później wszytsko idzie pięknie płynnie.

    EDIT:

    Sprawdziłem nie są to losowe miejsca. Demo jak i cutscenes oraz sama gra dokładnie przycina się w tych samych miejscach. To znaczy np. przy wejścu do pomieszczenia konkretnego. Jak wyjdę i będę wchodził kilka razy przytnie zawsze. Tak pozatym 800×600 w max detalach chodzi bardzo płynnie. Wyłączyłem wszytsko co biegało w tle nawet moduły nic nie dało. Z tego co pamiętam takie przycinki występowały u mnie (nie jestem pewnien) jak miałem włączone ustawienia zaawansowane ambientu i po kilku oknach zaczeło brakować RAMU. Może to jest tak, że tekstury się w RAMie karty nie mieszcza i on je przewala wtedy do GFX i się przycina. eMac ma tylko 32 MB Ram.

    #681
    Avatarkrashan
    Participant
    Może to jest tak, że tekstury się w RAMie karty nie mieszcza i on je przewala wtedy do GFX i się przycina. eMac ma tylko 32 MB Ram.

    Pewnie tak. Ja gram na kartach z 64 i 128 MB, więc problemu nie ma…

    #705
    AvatarMaveRick
    Participant

    Problem:

    Witam i podpinam się. Ja natomiast mam MiniMaca podpiętego pod TV LCD 720p WideScreen i Gra nierówno wyświetla obraz na ekranie. Czyto po prostu gra jest już tak napisana na kwadratowe ekrany CRT ? Można to jakoś poprawić ?

    #707
    Avatarkrashan
    Participant
    Gra nierówno wyświetla obraz na ekranie.

    W jakim sensie nierówno? Paski po bokach? Spróbuj w grze włączyć rozdzielczość „856 × 480 Wide Screen”. Niestety wyższych rozdzielczości dla panoramy nie widzę, no ale to gra z 2001 roku… A tak przy okazji pochwalę się, że dzisiaj w końcu Heinrich I – musiał uznać wyższość mojego wielolufowego argumentu .

    #708
    recedentrecedent
    Participant
    pochwalę się, że dzisiaj w końcu Heinrich I – musiał uznać wyższość mojego wielolufowego argumentu .

    Dopiero? Ja szwaba ostatecznie rozłożyłem chyba Teslą (może nie najmocniejsza, ale przy okazji trzepie pobliskich pomagierów). Oczywiście po tym, jak w Venomie skończyła się amunicja .

    #709
    Avatarkrashan
    Participant
    Dopiero? Ja szwaba ostatecznie rozłożyłem chyba Teslą (może nie najmocniejsza, ale przy okazji trzepie pobliskich pomagierów). Oczywiście po tym, jak w Venomie skończyła się amunicja .

    Ja Teslą zasiewam na początku jak wyskoczę do towarzystwa. Wtedy można zlikwidować część przydupasów Henryka no i przede wszystkim odmienioną, a więc piękną inaczej pannę Blavatsky. A później – zauważyłem że nawet jak się tych zombie z toporami i tarczami wszystkich rozwali, to powstają chyba nowi. Więc ustępowałem im grzecznie z drogi, prując z venoma do wodzireja imprezy. Jak broń się zagrzała, robiłem rundkę dookoła i zbierałem apteczki. Zmiana magazynka i z Henia odpadały kolejne elementy zbroi. Amunicji do venoma miałem maks, więc dwie rundki i w końcu padł, czy raczej widowiskowo zamienił się w krwawą miazgę. Herr Himmler nie był zadowolony…

Widok 8 wpisów - 1 z 8 (of 8 wszystkich)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.