MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Strona główna Forums Dla programistów Grafika Cel-shading a Morphos?

Widok 5 wpisów - 1 z 5 (of 5 wszystkich)
  • Autor
    Wpisy
  • #215
    EnderEnder
    Participant

    Oglądając ostatnio screeny z różnych gier zacząłem się zastanawiać, czy używając dostępnego oprogramowania na Morphosa (uwzględniając jego obecny rozwój) da się stworzyć grafikę Cel-shading?

    #924
    recedentrecedent
    Participant

    A w Blenderze się nie da?

    #925
    EnderEnder
    Participant
    A w Blenderze się nie da?

    Mnie zastanawia, czy obecne sterowniki nie będą przeszkodą. Gdzieś wyczytałem, że shadery są wykorzystywane przy tworzeniu tego typu grafiki. Pytam, bo jak wiadomo Internet nie zawsze "mówi prawdę". Gdyby się okazało, że nasza wersja Blendera da radę, to super.

    #926
    recedentrecedent
    Participant
    Mnie zastanawia, czy obecne sterowniki nie będą przeszkodą. Gdzieś wyczytałem, że shadery są wykorzystywane przy tworzeniu tego typu grafiki.

    Moim zdaniem nie ma to zupełnie znaczenia, co innego chyba pixel/vertex shadery, a co innego liczenie cieni i krawędzi w Blenderze. Szybki przykład efektu podobnego do tego, o czym mówisz (robione przeze mnie na chybcika, z praktycznie zerową znajomością programu) znajdziesz tutaj.

    #927
    EnderEnder
    Participant
    Mnie zastanawia, czy obecne sterowniki nie będą przeszkodą. Gdzieś wyczytałem, że shadery są wykorzystywane przy tworzeniu tego typu grafiki.

    Moim zdaniem nie ma to zupełnie znaczenia, co innego chyba pixel/vertex shadery, a co innego liczenie cieni i krawędzi w Blenderze. Szybki przykład efektu podobnego do tego, o czym mówisz (robione przeze mnie na chybcika, z praktycznie zerową znajomością programu) znajdziesz tutaj.

    Wygląda na to, że się da.

Widok 5 wpisów - 1 z 5 (of 5 wszystkich)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.