
Jacek piszczek przygotował kolejną wersję rozwijanego przez siebie browsera WWW o nazwie Wayfarer.
Jedyna zmiana to najnowszy WebKitGTK 2.50.1
Archiwum pobierzemy ze strony autora, z MorphOS-Storage lub poprzez aktualizacje w programie.

REminiscence to reimplementacja silnika używanego w grze Flashback stworzonej przez Delphine Software i wydanej w 1992 roku.
Do działania wymaga danych z wersji DOS (floppy lub CD), Amiga, Macintosh
lub PC98, oraz najnowszej biblioteki SDL2 w wersji 2.32.10.
Archiwum pobierzemy z MorphOS-Storage.

Rafał Zabdyr z TDolphin wydał nową wersję narzędzia, które wyświetla przydatne informacje o systemie.
CPU-M w wersji 0.3.5 pobierzemy ze strony autora lub z MorphOS-Storage.

Jacek piszczek przygotował kolejną wersję rozwijanego przez siebie browsera WWW o nazwie Wayfarer.
Zmiany w wersji 10.6 to:

Pixy to program do rysowania dedykowany pikselartowi i grafice z przezroczystością alfa dla systemów AmigaOS4, MorphOS i Amiga 68k (jeszcze nie gotowy).
Pixy pozwala tworzyć wiele animacji w jednym projekcie, gdzie każdy obraz w każdej sekwencji animacji zawiera własne warstwy.
Umożliwia to pracę nad wszystkimi animacjami postaci, na przykład podczas tworzenia gier wideo.
Interfejs jest celowo inspirowany Photoshopem, co pozwala na natychmiastowe korzystanie z niego (jeśli umiesz obsługiwać Photoshopa, to umiesz też obsługiwać Pixy).
Pixy został opracowany w języku Hollywood, więc nie jest najszybszy, ale oferuje nowoczesny interfejs i funkcje niespotykane dotąd na Amidze,
takie jak na przykład tworzenie animacji PNG.
Wersje Alpha Release 7 do publicznego beta-testowania przygotował Kikens z AmigaWave, a archiwum pobierzemy z MorphOS-Storage.

ClassiCube, sandboxowa gra z klockami inspirowana innymi podobnymi grami tego typu (np. MineCraft Classic), jest już dostępna na system MorphOS.
Autorem portu jest niestrudzony BeWorld.
Wymagany jest system w wersji 3.19, najnowsza biblioteka SDL2 oraz TinyGL.
Zaktualizowane archiwum pobierzemy jak zwykle z MorphOS-Storage.

BeWorld z pomocą BSzili przygotował nową wersję silnika open-source, który pozwala uruchomić grę Carmageddon pierwotnie wydaną przez SCI/Interplay.
Port ma wsparcie gry sieciowej.
Archiwum zawiera nowy launcher, trzy wersje demo (Carmagedon, SplatPack i SplatPack Christmas), pełne wersje znajdziemy choćby na gog.com.
Wsparcie sieci.
Program pobierzemy jak zwykle z MorphOS-Storage.

Rafał Zabdyr z grupy TDolphin przygotował odmianę rozwijanego przez siebie programu CPU-A. Wersja dla MorphOS-a o nazwie CPU-M, jest narzędziem wyświatlającym informacje o konfiguracji sprzętu.
Kod źródłowy programu jest dostępny na GitHubie a archiwum z programem pobierzemy ze strony GitHub, Aminet lub MorphOS-Storage.

Cowcat przygotował port Xash3D, który jest open-source’owym zamiennikiem silnika Source firmy Valve użytym w grze Half-Life. Port wymaga najnowszej biblioteki SDL2 oraz TinyGL oraz danych gry z wersji PC (GOG).
Archiwum z programem w wersji 1.1 pobierzemy ze strony MorphOS-Storage.

BeWord z pomocą BSzlil przygotowali port Unreal Engine 1 v200 z modyfikacjami umożliwiającymi działanie na nowoczesnych systemach. Program wymaga najnowszych sterowników TinyGL oraz SDL2.
Archiwum z programem w wersji 1.1 pobierzemy jak zwykle z MorphOS-Storage
You must be logged in to post a comment.