MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Pushover 0.0.318 maja 2011

Gra logiczna Pushover, to sequel gry wydanej przez firmę Ocean prawie 20 lat temu. Jednak znakomity pomysł, świetna grywalność i odświeżona grafika i muzyka sprawiają, że fani łamigłówek powinni śmiało sięgnąć po tę pozycję. Bohater gry ma do wywrócenia szeregi kostek domina, które wszakże trzeba do tego odpowiednio przygotować, dodatkowo wiele kostek ma różne niezwykłe właściwości. Samo finałowe pchnięcie jest już formalnością, najważniejsze jest odpowiednie przestawienie kilku kluczowych kostek, upływający czas niestety nie pomaga w myśleniu… Na szczęście gra nie stresuje za mocno, poziom trudności narasta płynnie, a mnogość dołączonych poziomów gwarantuje długą zabawę. Na słabszych maszynach gra lekko przycina (winne są tu przede wszystkim efekty przejść między planszami), radą na to jest odpalenie gry w trybie pełnoekranowym. Autorem portu gry jest SixK, a pobrać ją można z MorphOS Files.

Zamieszczone przez: admin, 7 komentarzy

Komentarze:

  • AvatarSventevith

    Na A500 działała plynnie. Jak może przycinać na sprzęcie wyprosykowanym kilkanaście lat później ?

  • Avatarkrashan
    Na A500 działała plynnie. Jak może przycinać na sprzęcie wyprosykowanym kilkanaście lat później ?

    SDL i wszystko jasne. Poza tym zauważ, że rozdzielczość i ilość kolorów grafiki jest jednak nieco większa niż w wersji z 1992…

  • AvatarSventevith
    Na A500 działała plynnie. Jak może przycinać na sprzęcie wyprosykowanym kilkanaście lat później ?

    SDL i wszystko jasne. Poza tym zauważ, że rozdzielczość i ilość kolorów grafiki jest jednak nieco większa niż w wersji z 1992…

    Bez jaj, te efekty przejść to nawet na Hollywod by szybciej działały. Przecież tam się jeden sprite praktycznie przesuwa. Nawet w tej ilości kolorów na P100 Mhz by to płynnie działało, a mi tnie na 1,25 Ghz.

    Pushover dla mnie to kult zastanwaiłęm się czemu nikt tego już dano na telefony nie przeportował, ale nie będę grał w taką padakę zajumjącą kilkanaście mega.

  • Avatarkrashan
    Nawet w tej ilości kolorów na P100 Mhz by to płynnie działało, a mi tnie na 1,25 Ghz.

    Jak włączę pełny ekran a nie okienko, to nie tnie mi nawet na 500 MHz…

  • Avatarkrashan
    Możesz powiedzieć czemu w oknie działa dużo wolniej ?

    Niestety nie wiem. Mogę jedynie domyślać się, że procedury rysujące w oknie są z jakiegoś powodu wolniejsze.

  • AvatarMDW
    SDL i wszystko jasne. Poza tym zauważ, że rozdzielczość i ilość kolorów grafiki jest jednak nieco większa niż w wersji z 1992…

    To fakt, że te SDL-owe funkcje do rysowania są wolne. Nigdy tych funkcji nie używałem więc nie wiem tego z własnego doświadczenia, ale ciągle o tym słyszę i to nie tylko w środowisku SDL-owych portów na ami-systemy.

  • Dodaj komentarz