MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Morphever by Encore23 października 2022

Na zakończonym dziś wrocławskim party Decrunch 2022, demo grupy Encore pt. Morphever  zajęło 1 miejsce w kategorii Wild!

Odpowiedzialni za produkcje to:

MDW – code, engine, design, gfx 2D, gfx 3D, anim
Skyrunner – music, support

Aktualizacja: Archiwum z wersją 1.1.0 znajdziemy na MorphOS-Storage.

Zamieszczone przez: waldiamiga, 4 komentarze

Komentarze:

  • MDWMDW

    Trochę tego nie widać ale spędziłem wiele miesięcy dziubiąc ten kolejny bezużyteczny twór oraz wszystko z czego on korzysta, na czym bazuje. Klasycznie 2 dni przed terminem wyskoczyły zupełnie niespodziewane problemy i spałem 2-3 godziny każdej nocy pomimo tego, że wziąłem 2 dni urlopu. 🙂 Ale chyba udało się znaleźć przyczyny problemów. Bardzo możliwe, że w przyszłości będą jakieś aktualizacje gdyby coś wyszło na innych konfiguracjach czy na (mocno teraz zmieniających się) sterownikach 3D. Najprawdopodobniej jest to przed-przedostatnia produkcja bazująca na technikach 3D z przełomu wieków (czyli żadnych shaderów). Za tydzień siadam do jednego, znacznie mniejszego demoscenowego tworu, który będzie właściwie tylko re-edycją czegoś z dawnych lat. No później wracam już do wstrzymanej na kilka miesięcy gry, która jest już w zbyt zaawansowanym stadium żeby myśleć o przerabianiu jej nowsze technologie. Ale nie jest to problemem. Lubię 3D z przełomu wieków, jego dziwne ograniczenia. To jest taki mój poziom retro. 🙂

  • MDWMDW

    To dotyczy tylko tych najbliższych planów. To co mam już zaczęte, dokończę w takiej technologii. Tym bardziej, że czy tego chcę czy nie, na skończonych nowych sterownikach, które teraz robi Bigfoot i tak geometrią będą się zajmowały Radeony, odciążając procesor. Nawet w produkcjach używających funkcji starych metod. 🙂 Chociaż przyznam się, że mi nigdy prędkości procesora nie brakowało. To raczej karta graficzna jest ograniczeniem. 🙂

    Dopiero gdy skończę to co zacząłem to usiądę do nauki nowszych technologii i spróbuję zacząć myśleć shaderami. 🙂 Spodziewam się, że gdy się pobawię to szybko mi się spodoba i nie będę już chciał znać starych metod. Ale to dopiero po reedycji jednej starej produkcji i skończeniu jednej gry, która w większości już działa i spokojnie obejdzie się bez nowych metod. 🙂

  • Dodaj komentarz