Frédéric Cordier umieścił na Facebooku małą galerię zdjęć pokazującą nowość w AmiDARK Engine – anizotropowe filtrowanie tekstur. Jest to technika poprawiająca wygląd teksturowanych powierzchni obserwowanych pod małym kątem, wydają się być bardziej „ostre” i posiadać więcej detali wzdłuż linii wzroku. Filtrowanie anizotropowe ma być dostępne w wersji 0.8 AmiDARK Engine.
Zamieszczone przez: admin, 10 komentarzy
Komentarze:
A w jakim programie jest to wykorzystywane? BTW filtr, ktory wydaje sie bardzo przydatny.
Mam rozumieć, że morphosowe sterowniki też pozwalają na sprzętowe filtrowanie tekstur tą metodą? I to jest dostępne z poziomu TinyGL?
Tego niestety nie napisał. A pytanie trzebaby skierować do kiero.
Tego niestety nie napisał. A pytanie trzebaby skierować do kiero.
W aktualnej wersji TinyGL nie wspiera filtrowania anizotropowego.
W takim razie skąd w tym AmiDARK Engine będzie? 🙂
W takim razie skąd w tym AmiDARK Engine będzie? 🙂
W wersji na morphosa po prostu nie bedzie. Chyba oczywiste;)
No niby oczywiste. Trochę zmylił mnie wpis na stronie tylko MorphOS brzmiący:
"Filtrowanie anizotropowe ma być dostępne w wersji 0.8 AmiDARK Engine." 🙂
No niby oczywiste. Trochę zmylił mnie wpis na stronie tylko MorphOS brzmiący:
"Filtrowanie anizotropowe ma być dostępne w wersji 0.8 AmiDARK Engine." 🙂
zeby nie bylo. Jest to funkcja która będzie dodana bo to żadna filozofia (poza tym, że może dosyć zamulić stare/wolne karty). Po prostu nie było/jest to priorytetem
Ooo widzisz. To super!
A ja, naiwny myslalem, ze bede sie tym mogl posluzyc 🙂 Czekam w takim razie i trzymam kciuki.