MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Odpowiedzi na Forum Stworzone

Widok 3 wpisów - 211 z 213 (of 213 wszystkich)
  • Autor
    Wpisy
  • w odpowiedzi do: Ale jaja, forum działa! #440
    Ender
    Participant

    Pewnie masz rację, bo coś już stworzyłeś. Mnie chodziło oto że C++ jest mocno rozbudowany i nie wszystko jest potrzebne takiemu "Kowalskiemu" jak ja. I jak tu wybrać to co niezbędne? Ja raczej jako programista pracować nie będę, ale chętnie nauczyłbym sie tego i owego z C++. Niestety pozostaje pytanie czego muszą spróbować, a co mogę sobie podarować, bo w grach tego się nie wykorzysta. Może jakiś przewodnik – dekalog programisty gier komputerowych?

    w odpowiedzi do: Ale jaja, forum działa! #437
    Ender
    Participant

    Przydałby się krótki kurs robienia gier dla Morphosa. Coś jak C…oś do grania z MA. Tyle tylko że mogłaby być dla przykładu jakaś platformówka zrobiona (C++). A czy myślał ktoś nad stworzeniem języka dla Morphos-a typowo do tworzenia gier i nic więcej? (Coś jak nieśmiertelny Amos. BlitzBasic ma chyba większe możliwości i jest bardziej wszechstronny)

    w odpowiedzi do: Ale jaja, forum działa! #411
    Ender
    Participant

    Zastanawia mnie na czym polega takie portowanie? Rozumiem, że autorzy portu nie mieli źródeł i przez to gra nie jest tak wydajna jak mogłaby być? Kod C++ z x86 różni się aż tak od tego PPC?

Widok 3 wpisów - 211 z 213 (of 213 wszystkich)