Witam wszystkich.
Jakiś czas temu przygotowałem scenariusz gry zręcznościowej, bo uznalem, że faktycznie zrealizowanie przygodówki jako pierwszego projektu może być zbyt trudne. Poczytałem i przygotowałem Game Dev. Aktualnie porządkuje projekt (tak żeby łatwiej się go czytało, rozdzielam opisy poziomów trudności), muszę osobno opisać sztuczną inteligencję przeciwników (też po to by łatwiej korzystać z dokumentacji, w tej chwili wszystko jest wyjaśnie w opisach poziomów). Muszę przerysować z kartek projekty poziomów i opracować pseudokod dla kodera (może mu się przyda). I dochodzimy do sedna sprawy. Moje zdolności programistyczne są na razie kiepskie i postanowiłem spróbować zrealizować ten projekt razem z innymi fanami Morphos-a.
Oto krótki zarys założeń gry:
Projekt to wariacja na temat gry zręcznościowej. Jej głównym celem jest wypędzenie z młyna diabłów, duchów, które utrudniają okolicznym mieszkańcom życie, ponieważ nie mogą oni mleć zebranego zboża. Brak dochodów skutecznie zniechęca mieszkańców do pozostania na tym terenie i uszczupla (z powodu niepłaconych podatków) kieszeń właściciela tych ziem hrabiego von Grabka.
Gra jest przeznaczona dla systemu MorphOS 2.x
Powinna działać na procesorach PPC G3 600 mHz i G4 od 600 mHz
Wymagane 512 MB ram i min 32 MB VRAM
Grafika w rozdzielczości 1024×720 dpi. Tło, cześć lokacji (nieaktywne elementy) w 2D, postać głównego bohatera, BOSSOWIE, zwykli przeciwnicy, cześć lokacji (aktywne elementy wykorzystywane w rozgrywce) w 3D i cel shadingu. Kolorystyka lokacji nastawiona na młodszego odbiorcę i tego typu gry (Kompromis między realistycznym wyglądem lokacji a „cukierkowatą” kolorystyką Nintendo. Całość może iść w kierunku komiksu). Postać głównego bohatera nieco karykaturalna (coś jak grafiki Edwarda Lutczyna).
Szukam grafików 2D (jednego/dwóch), grafików 3D (jednego/dwóch pracujących w Blenderze), muzyka (potrafiącego stworzyć utwór na styl 8- bitowych SID-owych brzmień), kodera (potrafiącego programować w C i SDL-u dla PPC).
Jeżeli ktoś jest zainteresowany niech się odezwie na forum i na maila. To po to, żeby uniknąć odpisywania osobom, które przypadkiem trafią na temat dzięki google.
Pozdrawiam