MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Strona główna Forums Dla programistów Projekt gry komputerowej

Widok 4 wpisów - 1 z 4 (of 4 wszystkich)
  • Autor
    Wpisy
  • #233
    EnderEnder
    Participant

    Witam wszystkich.
    Jakiś czas temu przygotowałem scenariusz gry zręcznościowej, bo uznalem, że faktycznie zrealizowanie przygodówki jako pierwszego projektu może być zbyt trudne. Poczytałem i przygotowałem Game Dev. Aktualnie porządkuje projekt (tak żeby łatwiej się go czytało, rozdzielam opisy poziomów trudności), muszę osobno opisać sztuczną inteligencję przeciwników (też po to by łatwiej korzystać z dokumentacji, w tej chwili wszystko jest wyjaśnie w opisach poziomów). Muszę przerysować z kartek projekty poziomów i opracować pseudokod dla kodera (może mu się przyda). I dochodzimy do sedna sprawy. Moje zdolności programistyczne są na razie kiepskie i postanowiłem spróbować zrealizować ten projekt razem z innymi fanami Morphos-a.

    Oto krótki zarys założeń gry:
    Projekt to wariacja na temat gry zręcznościowej. Jej głównym celem jest wypędzenie z młyna diabłów, duchów, które utrudniają okolicznym mieszkańcom życie, ponieważ nie mogą oni mleć zebranego zboża. Brak dochodów skutecznie zniechęca mieszkańców do pozostania na tym terenie i uszczupla (z powodu niepłaconych podatków) kieszeń właściciela tych ziem hrabiego von Grabka.

    Gra jest przeznaczona dla systemu MorphOS 2.x
    Powinna działać na procesorach PPC G3 600 mHz i G4 od 600 mHz
    Wymagane 512 MB ram i min 32 MB VRAM

    Grafika w rozdzielczości 1024×720 dpi. Tło, cześć lokacji (nieaktywne elementy) w 2D, postać głównego bohatera, BOSSOWIE, zwykli przeciwnicy, cześć lokacji (aktywne elementy wykorzystywane w rozgrywce) w 3D i cel shadingu. Kolorystyka lokacji nastawiona na młodszego odbiorcę i tego typu gry (Kompromis między realistycznym wyglądem lokacji a „cukierkowatą” kolorystyką Nintendo. Całość może iść w kierunku komiksu). Postać głównego bohatera nieco karykaturalna (coś jak grafiki Edwarda Lutczyna).

    Szukam grafików 2D (jednego/dwóch), grafików 3D (jednego/dwóch pracujących w Blenderze), muzyka (potrafiącego stworzyć utwór na styl 8- bitowych SID-owych brzmień), kodera (potrafiącego programować w C i SDL-u dla PPC).

    Jeżeli ktoś jest zainteresowany niech się odezwie na forum i na maila. To po to, żeby uniknąć odpisywania osobom, które przypadkiem trafią na temat dzięki google.
    Pozdrawiam

    #1080
    EnderEnder
    Participant

    Zapomniałem dodać, że całość jest projektem niekomercyjnym.

    #1081
    waldiamigawaldiamiga
    Participant

    Mogę pomóc przy beta-testach tej gry.

    #1082
    EnderEnder
    Participant
    Mogę pomóc przy beta-testach tej gry.

    Jak dojdziemy/dojdę do tego etapu nie omieszkam powiadomić.

Widok 4 wpisów - 1 z 4 (of 4 wszystkich)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.