MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Strona główna Forums Oprogramowanie Manipulatory w Blenderze na MorphOS 3.1

  • This topic has 3 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 7 years temu by MDWMDW.
Widok 4 wpisów - 1 z 4 (of 4 wszystkich)
  • Autor
    Wpisy
  • #250
    MDWMDW
    Participant

    Może ktoś sprawdzić czy w Blenderze (2.49 albo 2.61) pod MorphOS 3.1 jest w stanie złapać za manipulatory: przesuwania (trójkolorowe strzałki), obracania (trójkolorowe koła)? U mnie się nie da, a głowę bym dał, że kiedyś to działało. Nie jest to wina samego Blendera, bo w wersji dla OSX można chwytać za manipulatory. Ciekawe jest to, że manipulatory skalowania dają sie złapać. No a przesuwanie i obracanie zachowuje się tak jakbym nie trafił wskaźnikiem myszy w strzałkę przesuwania albo koło obrotu.

    #1185
    Avatarkrashan
    Participant

    Już wiemy, że nie działa pod MorphOS-em 3.0 ani 3.1, ale kiero obiecał rzucić okiem na problem.

    #1193
    MDWMDW
    Participant
    Już wiemy, że nie działa pod MorphOS-em 3.0 ani 3.1, ale kiero obiecał rzucić okiem na problem.

    No to świetnie. Teraz jestem już spokojny i wiedząc to mogę poczekać. 🙂 Tym bardziej, że manipulatory wcale nie są niezbędne do używania Blendera. Zostały w nim stare metody przesuwania i obracania, których pewnie każdy hardcorowy Blenderowiec używa częściej niż tych "nowobogackich" manipulatorów. 🙂

    #1920
    MDWMDW
    Participant

    Odkopuję wątek żeby napisać, że pod MorphOSem 3.3 manipulatory do przesuwania i obracania obiektów w Blenderze już działają. Takie pozytywne zaskoczenie. 🙂

Widok 4 wpisów - 1 z 4 (of 4 wszystkich)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.