MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Strona główna Forums Dla programistów Portowanie gier pod system MorphOS cz. 1 Portowanie gier pod system MorphOS cz. 1

#577
AvatarGość
Participant
Mylisz się czego najlepszym przykładem jest minecraft. Jest też sporo fajnych gierek na sprzęty mobilne i nie tworzą tego obecnie potężne zespoły, ale przebić się z racji konkurencji jest ciężko. Zresztą o programowaniu na iPhone to MDW może dużo powiedzieć ponieważ jest praktykiem.

Fortis to gra napisana przecież nie przez duży zespół, a 2 osoby.

Minecraft – nie mam zamiaru tłuc gry przez 5 lat i potem przez następne 5 lat ją udoskonalać.
W tej chwili nie interesują mnie gry na sprzęty mobilne – mam jeden cel i tym celem jest system MorphOS i sprzęt na którym działa. Ja nie pisałem o tym aby zakładać potężny zespół bo na to niestety są potrzebne potężne fundusze i na tym się kończą dywagacje na ten temat bo to teraz nie ma sensu. Co do gry Fortis to wydaje mi się, że jednak brało udział więcej osób jak piszesz.

Ja tu nie chcę dywagować na temat ile, jak i kto to robił – bo mi to nie potrzebne jest. Ja chce tylko dowiedzieć się, co trzeba robić aby się nie narobić niepotrzebnie. Bo jak na razie to tylko jedna osoba odpisała na temat.