MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Cube2 dla MorphOSa27 stycznia 2012

Niezniszczalny Yomgui tym razem uraczył nas portem gry Cube2 Sauerbraten. Do prawidłowego działania wymagane są pliki, do ściągnięcia z oficjalnej strony gry. Pliki wykonywalne dla MorphOSa można znaleźć tutaj: klient rpg, serwer oraz klient. Gra do prawidłowego działania wymaga biblioteki PowerSDL w wersji 14. Sam autor przyznaje jednak, że w obecnym kształcie port może działać niestabilnie.

Zamieszczone przez: admin, 13 komentarzy

Komentarze:

  • Avatarkrashan
    Czy ktoś już próbował w to zagrać? Faktycznie takie wiechliwe?

    Na razie pracowicie ściągam plik z danymi.

  • Avatargilban

    Na stronie gry Cube 2 w dziale Download są trzy wersje tej gry: na MACa, Windowsa i Linuxa. Którą wersję mam ściągnąć, aby poprawnie działała z Mosem ?

  • Avatarwaldiamiga
    Poprawione, dziękuje za zwrócenie uwagi.

    Grafika powala. Nie ma rady, trza zassać i przetestować

  • Avatarkrashan
    Na stronie gry Cube 2 w dziale Download są trzy wersje tej gry: na MACa, Windowsa i Linuxa. Którą wersję mam ściągnąć, aby poprawnie działała z Mosem ?

    Działa wersja linuksowa. Niestety posiadacze maków mini i innych z 32 MB pamięci graficznej o grze mogą zapomnieć. Cała VRAM zostaje zajęta i widać, że jej brakuje, bo tempo gry spada do jednej klatki na 3 sekundy, a zamiast niektórych tekstur są krzaki.

  • AvatarAS
    Działa wersja linuksowa. Niestety posiadacze maków mini i innych z 32 MB pamięci graficznej o grze mogą zapomnieć. Cała VRAM zostaje zajęta i widać, że jej brakuje, bo tempo gry spada do jednej klatki na 3 sekundy, a zamiast niektórych tekstur są krzaki.

    U mnie na Pegu2 z kartą 128 MB tnie się równiez podczas rozgrywki.

  • Avatarkjb
    posiadacze maków mini i innych z 32 MB pamięci graficznej o grze mogą zapomnieć

    Ale na MorphOS 3.0 powinno lepiej chodzić ?

  • Avatarwali7
    Niestety posiadacze maków mini i innych z 32 MB pamięci graficznej o grze mogą zapomnieć. Cała VRAM zostaje zajęta i widać, że jej brakuje, bo tempo gry spada do jednej klatki na 3 sekundy, a zamiast niektórych tekstur są krzaki.

    Na moim miniaku z 64 MB VRAM działa, ale to jest wciąż tylko kilka fps. Może MOS3.0 pomoże.

  • Avatarrecedent
    Może MOS3.0 pomoże.

    Nie liczyłbym na to. Nowe drivery 3D są ZTCW planowane na "3.x"

    P.S. A poza tym uważam, że MorphOS 3.0 powinien zostać upubliczniony

  • Avatarkrashan
    Na moim miniaku z 64 MB VRAM działa, ale to jest wciąż tylko kilka fps. Może MOS3.0 pomoże.

    Pewnie nie pomoże, czytałem, że 256 MB video RAM to minimum do sensownej gry. Tu rodzi się pytanie o sens tracenia czasu na portowanie takiej gry na MorphOS-a.

  • AvatarEnder
    Na moim miniaku z 64 MB VRAM działa, ale to jest wciąż tylko kilka fps. Może MOS3.0 pomoże.

    Pewnie nie pomoże, czytałem, że 256 MB video RAM to minimum do sensownej gry. Tu rodzi się pytanie o sens tracenia czasu na portowanie takiej gry na MorphOS-a.

    No właśnie, jaki jest sens skoro obecnie Motylek obsłuży chyba karty z max 128 MB VRAM. Cóż gdyby gra powstawała od zera, a nie była portem to ktoś by to może zoptymalizował. Zastanawia mnie, czy ze względu na ograniczenia niektórych maszyn nie warto sięgnąć po gry ze starszej generacji konsol (w przypadku portowania) niż po tytuły z PC. Pozostają pytania natury technicznej, czy to znacznie więcej roboty niż przy porcie z PC ?

  • Dodaj komentarz