Ilkka Lehtoranta wydał – po kilku latach przerwy – aktualizację biblioteki PowerSDL. Jest ona MorphOSową implementacją popularnego wśród twórców gier standardu SDL. Dzięki niej stosunkowo łatwo przeportowano na MorphOS-a wiele fajnych gier (ale też i sporo gniotów…). Nowa wersja nie jest jakąś rewolucją, raczej aktualizacją i wersją poprawkową. Niestety ma też błędy, testy w redakcji MorphOS.pl wykazały problemy z niektórymi grami i ścieżkami do plików danych. Pewnie dlatego w archiwum z biblioteką znajduje się również starsza, sprawdzona wersja 14.
Zamieszczone przez: admin, 4 komentarze
Komentarze:
Można odnieść wrażenie, że w zasadzie lepiej pozostać przy 14-tce, chyba że ta wersja ma coś dla czego warto zaryzykować?
Na razie wiadomo, że problemy stwarzają dwie gry, I Have No Tomatoes i Hex-a-Hop, ale itix już nad tym pracuje. A co ma ta wersja? Poprawnie zachowuje się na PowerBookach, gdzie do dyspozycji jest tylko jedna rozdzielczość ekranu. Oczywiście gry wymagające 3D nadal, póki co, nie działają.
Na razie wiadomo, że problemy stwarzają dwie gry, I Have No Tomatoes i Hex-a-Hop, ale itix już nad tym pracuje. A co ma ta wersja? Poprawnie zachowuje się na PowerBookach, gdzie do dyspozycji jest tylko jedna rozdzielczość ekranu. Oczywiście gry wymagające 3D nadal, póki co, nie działają.
15.4 już niedługo powinna być na Aminecie. Itix czeka na logi/raporty z błędów.
Dzisiaj mamy już wersję 15.6, zarówno na Aminecie, jak i na MorphOS Files.