Dzisiaj repozytorium MorphOSowego oprogramowania MorphOS Files osiągnęło stan 500 archiwów. Jubileuszowym pakietem okazał się AmiDARK Engine, silnik do tworzenia gier 2D i 3D. Aktualnie w archiwum MorphOS Files znajduje się ponad 1 GB danych. Jest to głównie oprogramowanie (w przygniatającej większości natywne dla MorphOSa) oraz zestawy ikon i skórki Ambienta. Całe archiwum posiada też mirror pod adresem files.morphos.pl, a także, poprzez odpowiedni intefejs, pełni funkcję strefy plików na portalu MorphZone. Z wielu archiwów na MorphOS Files korzysta też menadżer pakietów Grunch. W sumie, w swojej dwuipółletniej historii strona zarejestrowała ponad 93 tysiące pobrań, łącznie przesłano około 350 GB danych.
Zamieszczone przez: admin, 6 komentarzy
Komentarze:
Wiwat złoty jubileusz razy dziesięć. 🙂
Przy okazji chciałbym przypomnieć, że na MorphOS Files jest odpowiedni formularz, sympatyczny i prosty w obsłudze, do zgłaszania archiwów. Niekoniecznie swoich. Jeżeli znacie jakiś program na MorphOSa, którego nie ma w archiwum, śmiało zgłaszajcie. W zasadzie powinny to być programy natywne, wyjątki robię dla dobrego oprogramowania użytkowego oraz produkcji scenowych (oczywiście jeżeli działają bez zarzutu).
Hip hip… Niech nam żyje sto laaat! Życzymy wszyscy MorphOS Files, żeby na archiwa zabrakło miejsca na serwerze.
P.S. A poza tym uważam, że MorphOS 3.0 powinien zostać upubliczniony.
P.S. A poza tym uważam, że MorphOS 3.0 powinien zostać upubliczniony.
O… juz dawno powinien, ale jakos sie MOSTeamowi nie spieszy.
Czekam teraz an 1T:)
Strasznie sie ciesze z tego jubileuszu i zycze wytrwalosci.
Bardzo mi miło, że mam jakiś tam malutki udział w tym jubileuszu 😉
Bardzo zacna inicjatywa. Oby dalej rozwijała się tak jak do tej pory. Korzystam i korzystał będę na pewno.