BSzili z supportem BeWorlda przygotował port klasycznej strzelanki Shadow Warrior, skompilowanej ze źródeł JFShadowWarrior.
Gra wymaga SDL2, niestety nie działa sieć oraz OpenGL.
Port powinien być kompatybilny z:
Archiwum do pobrania ze strony MorphOS-Storage.
Aktualizacja: Pojawiła się nowa wersja (link ten sam) z opcją multiplayer.
Zamieszczone przez: waldiamiga, 2 komentarze
Komentarze:
Uruchomiłem Shadow Warrior Classic, który był swego czasu dostępny za free na GOGu. Szpil działa z ok.65fps przy 640×480, a w rozdziałce 1680×1050 mam gdzieś 17fps… Marnie, porównując do laptoka Dell E6410 za 200pln, który robi ponad 200fps przy 1440×900. Ale tak to jest jak gra działa w software render.
Jeżeli tak zwalnia wraz ze zwiększaniem rozdzielczości to na pewno jest powód braku akceleracji 3D. Ale tutaj niższa rozdzielczość raczej za bardzo nie przeszkadza, bo to te tekstury i postaci 2D są i tak w wielokrotnie niższej rozdzielczości. Zwiększanie rozdziałki za wiele tutaj nie pomoże. 🙂