MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Magical Ink, wersja finalna17 października 2011

Carsten Siegner zdecydował się na wydanie finalnej wersji 1.0 swojego programu Magical Ink, służącego do edycji grafiki wektorowej. W stosunku do ostatniej bety pojawiła się możliwość wyeksportowania rysunku jako strony internetowej w HTML 5, eksport może się odbyć od razu na serwer FTP lub SFTP. Program, mimo imponujących na pierwszy rzut oka możliwości, nie jest łatwy w obsłudze ze względu na dziwnie zaprojektowany interfejs graficzny. Niestety wersja 1.0 final nie przyniosła tu praktycznie żadnych zmian na lepsze. Program można pobrać z MorphOS Files.

Zamieszczone przez: admin, 8 komentarzy

Komentarze:

  • Avatarkrashan

    Może ja jestem jakiś dziwny, ale nie udało mi się tym programem dotychczas nic narysować. Nawet prostej kreski…

  • Avatarrecedent
    Może ja jestem jakiś dziwny, ale nie udało mi się tym programem dotychczas nic narysować. Nawet prostej kreski…

    Tutaj zamieściłem krótki tutorial jak narysować prostą kreskę :).

    Podpowiadam: Magical Ink dziwnie działa w rozdziałce 1024×768 na niektórych skórkach. Najmniej problemu sprawia chyba domyślny Ferox. Na moim "Zawijasie" nie otwiera się menu Objects. Autor wie o problemie od… eee… pół roku?

  • Avatarkrashan
    Podpowiadam: Magical Ink dziwnie działa w rozdziałce 1024×768 na niektórych skórkach. Najmniej problemu sprawia chyba domyślny Ferox. Na moim "Zawijasie" nie otwiera się menu Objects. Autor wie o problemie od… eee… pół roku?

    No tak, ja mam 1024 × 768 i skórkę Mahalaxmi. O niechlujstwie w wykonaniu GUI tego programu mógłbym długo, ale co się będę denerwował . Ale, ale… Na Pegasosie też mi nic nie rysuje, a tam mam 1280 × 1024. Co ciekawe jakieś obiekty powstają, bo są na liście przy zmianie atrybutów, ale ich w ogóle nie widać .

  • Avatarrecedent
    No tak, ja mam 1024 × 768 i skórkę Mahalaxmi. O niechlujstwie w wykonaniu GUI tego programu mógłbym długo, ale co się będę denerwował . Ale, ale… Na Pegasosie też mi nic nie rysuje, a tam mam 1280 × 1024. Co ciekawe jakieś obiekty powstają, bo są na liście przy zmianie atrybutów, ale ich w ogóle nie widać .

    E, to masz jakiś inny problem. U mnie nie otwierało się menu, za to działy się cuda z przyciskami głównego toolbaru (widać zresztą na filmie jak się kurczą). Odpalasz na "czystym" 2.7, bez żadnych "naleciałości" z wersji deweloperskiej?

  • AvatarAS
    Podpowiadam: Magical Ink dziwnie działa w rozdziałce 1024×768 na niektórych skórkach. Najmniej problemu sprawia chyba domyślny Ferox. Na moim "Zawijasie" nie otwiera się menu Objects. Autor wie o problemie od… eee… pół roku?

    No tak, ja mam 1024 × 768 i skórkę Mahalaxmi. O niechlujstwie w wykonaniu GUI tego programu mógłbym długo, ale co się będę denerwował . Ale, ale… Na Pegasosie też mi nic nie rysuje, a tam mam 1280 × 1024. Co ciekawe jakieś obiekty powstają, bo są na liście przy zmianie atrybutów, ale ich w ogóle nie widać .

    U mnie na Pegasosie w rozdzielczości 1280×1024 ze skórką Mahalaxmi rysuje poprawnie – jak u Recedenta na filmiku. Ale muszę przyznać, że trzeba się nieraz naszukać pewnych opcji, choć program zapowiada się ciekawie. Np. skasowanie zaznaczonego obiektu – nie działa backspace.

  • Avatarkrashan
    Odpalasz na "czystym" 2.7, bez żadnych "naleciałości" z wersji deweloperskiej?

    Odpalam na czystej wersji developerskiej, bez żadnych „naleciałości” z 2.7 .

  • AvatarBobo

    U mnie na miniaczu pożyczaczu główne okno programu (białe tło) wściekle mryga przy każdej operacji rysowania, skalowania itp…

  • Dodaj komentarz

    Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.