MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Kilka weekendowych zdjęć19 stycznia 2013

Frédéric Cordier umieścił na Facebooku małą galerię zdjęć po­ka­zu­ją­cą nowość w AmiDARK Engineanizotropowe filtrowanie tekstur. Jest to technika poprawiająca wygląd teksturowanych po­wierzch­ni obserwowanych pod małym kątem, wydają się być bar­dziej „ostre” i posiadać więcej detali wzdłuż linii wzroku. Filt­ro­wa­nie anizotropowe ma być dostępne w wersji 0.8 AmiDARK Engine.

Zamieszczone przez: admin, 10 komentarzy

Komentarze:

  • Avatarzbysiuk

    A w jakim programie jest to wykorzystywane? BTW filtr, ktory wydaje sie bardzo przydatny.

  • AvatarMDW

    Mam rozumieć, że morphosowe sterowniki też pozwalają na sprzętowe filtrowanie tekstur tą metodą? I to jest dostępne z poziomu TinyGL?

  • Avatarkrashan
    Mam rozumieć, że morphosowe sterowniki też pozwalają na sprzętowe filtrowanie tekstur tą metodą? I to jest dostępne z poziomu TinyGL?

    Tego niestety nie napisał. A pytanie trzebaby skierować do kiero.

  • Avatarkiero
    Mam rozumieć, że morphosowe sterowniki też pozwalają na sprzętowe filtrowanie tekstur tą metodą? I to jest dostępne z poziomu TinyGL?

    Tego niestety nie napisał. A pytanie trzebaby skierować do kiero.

    W aktualnej wersji TinyGL nie wspiera filtrowania anizotropowego.

  • AvatarMDW
    W aktualnej wersji TinyGL nie wspiera filtrowania anizotropowego.

    W takim razie skąd w tym AmiDARK Engine będzie? 🙂

  • Avatarkiero
    W aktualnej wersji TinyGL nie wspiera filtrowania anizotropowego.

    W takim razie skąd w tym AmiDARK Engine będzie? 🙂

    W wersji na morphosa po prostu nie bedzie. Chyba oczywiste;)

  • AvatarMDW
    W wersji na morphosa po prostu nie bedzie. Chyba oczywiste;)

    No niby oczywiste. Trochę zmylił mnie wpis na stronie tylko MorphOS brzmiący:
    "Filt­ro­wa­nie anizotropowe ma być dostępne w wersji 0.8 AmiDARK Engine." 🙂

  • Avatarkiero
    W wersji na morphosa po prostu nie bedzie. Chyba oczywiste;)

    No niby oczywiste. Trochę zmylił mnie wpis na stronie tylko MorphOS brzmiący:
    "Filt­ro­wa­nie anizotropowe ma być dostępne w wersji 0.8 AmiDARK Engine." 🙂

    zeby nie bylo. Jest to funkcja która będzie dodana bo to żadna filozofia (poza tym, że może dosyć zamulić stare/wolne karty). Po prostu nie było/jest to priorytetem

  • AvatarMDW
    zeby nie bylo. Jest to funkcja która będzie dodana bo to żadna filozofia (poza tym, że może dosyć zamulić stare/wolne karty). Po prostu nie było/jest to priorytetem

    Ooo widzisz. To super!

  • Avatarzbysiuk

    A ja, naiwny myslalem, ze bede sie tym mogl posluzyc 🙂 Czekam w takim razie i trzymam kciuki.

  • Dodaj komentarz