MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Julius 1.4.016 maja 2020

Julius to open-sourcowa reimplementacja gry Caesar III. Program wymaga danych z oryginalnej wersji gry z wersji PC oraz najnowszej kompilacji biblioteki SDL2, a port wykonał oczywiście Beword.



Zamieszczone przez: waldiamiga, 3 komentarze

Komentarze:

  • waldiamigawaldiamiga Autor wpisu

    Gra działa całkiem dobrze, oczywiście narzut na procka jest full, pewnie “zaleta” SDLa 1.x została przeniesiona do wersji 2.

  • MDWMDW

    No ja właśnie nie wiem co się dzieje z tymi ludźmi tworzącymi coś pod SDL. Przecież to żaden problem zrobić w SDL program tak żeby nie żarł 100% procesora. Oczywiście pod warunkiem, że rzeczywiście to co się robi potrafi się wyrobić w mniej niż te np. 1/60 sekundy z obliczeniem, aktualizacją i narysowaniem wszystkiego. To jest kwestia dosłownie kilku linijek kodu i jeżeli wystarcza procesora to zajętość będzie taka jak potrzeby, a nie zawsze 100%. I wcale nie trzeba stosować technik znanych z komputerów 8-bitowych tylko normalnie jak w każdej dzisiejszej grze odrysowywać cały ekran. Tutaj pewnie oryginał jest tak lamersko napisany i to rozwiązanie po prostu zostało przeportowane.

    Zawsze mi się wydawało, że to ja jestem cienki i wiecznie niedouczony. Ale gdy patrzę na niektóre rozwiązania to mam wrażenie, że jestem dorosłym wśród przedszkolaków. I to takich młodszych. 🙂

  • Dodaj komentarz

    Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.