MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Gra roku 2011 – wyniki4 lutego 2012

Głosowanie na najlepszą grę ubiegłego roku, o którym niedawno pisaliśmy, dobiegło końca. Co było do przewidzenia, w kategorii „MorphOS” zwyciężyła gra Return To Castle Wolfenstein. Co jest zaskoczeniem na drugie miejsce władowała się 1941 Extreme Deluxe, chociaż fakt, że ta sama gra zwyciężyła w kategorii „AmigaOS 4” zdaje się wskazywać na to, że autor przeprowadził akcję zmasowanego głosowania przy udziale swoich znajomych… Szkoda że nie podano w wynikach ilości głosujących i punktów jakie zdobyły poszczególne produkcje. Na trzecim miejscu mamy Simutrans, całkiem fajną grę z cyklu „budujemy autostrady”, polecamy szczególnie polskim politykom.

Zamieszczone przez: admin, 6 komentarzy

Komentarze:

  • Avatarwaldiamiga

    Wytoczyłem z drewutni kryształową kulę i stwierdzam iż tytuł "Gra roku 2012" zdobędzie… Doom III 🙂

  • Avatarrecedent
    Wytoczyłem z drewutni kryształową kulę i stwierdzam iż tytuł "Gra roku 2012" zdobędzie… Doom III 🙂

    A mnie się zdaje, że dopiero 2013, zaraz po premierze MorphOSa 3.0 (z usprawnionymi sterownikami 3D).

    P.S. A poza tym uważam, że MorphOS 3.0 powinien zostać upubliczniony.

  • Avatarwaldiamiga
    A mnie się zdaje, że dopiero 2013, zaraz po premierze MorphOSa 3.0 (z usprawnionymi sterownikami 3D).

    Doom III powinien działać na tych sterach co są. Gra nie wymaga użycia Pixel Shader do jej działania. Kiedyś odpalałem ją na Radku 8500 i dało się grać. Na obecnych sterach wyglądałaby obleśnie, mniej więcej jak na tej fotce

    P.S. A poza tym uważam, że MorphOS 3.0 powinien zostać upubliczniony.

    Ja i mój PowerBook też tak uważamy 🙂

  • Avatarwaldiamiga
    Doom 3 wymaga PS i VS. Radeon 8500 je posiada.

    Nie wymaga, skoro odpalają go nawet na VooDoo2 czy GeForce 2. Dowód ??
    TU i TU

  • AvatarSventevith
    Doom 3 wymaga PS i VS. Radeon 8500 je posiada.

    Moja wypowiedz była sformułowana na podstawie oficialnych minimalnych wymagań, które mówiły o GF3 Lub ATI 8500. Może sią jakieś triki aby grę uruchomić. Jednak gra będzie raczej mało grywalna Zobacz ostani port Cube 2. Nie wiemy też co Doom3 wykorzystuje, TinyGL nie jest pełną implementacją OpenGL i braki mogą uniemożliwić jego port jak to było z Cube 1.

  • Dodaj komentarz

    Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.