MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
  • Ghostscript 8.70

    widelec Czerwiec 19, 2018 10:32

    Michał ‘rzookol’ Żukowski przygotował specjalnie dla MorphOSa 3.10 nową wersję portu Ghostscript 8.70. Program można sciągnąć z Aminetu: http://aminet.net/gfx/conv/GhostScript_8.70.lha

    Czytaj dalej...
  • AmiWigilia WS 19 – Pixel Heaven 2018

    truman_burbank Czerwiec 18, 2018 3:05

    Krótkie, półgodzinne podsumowanie tego wydarzenia, a konkretnie promocji Amigi na 6 edycji Pixel Heaven. Rozmawiają  ‘stefkos’ i ‘radzik’. Całość umieszczona na blogu Krzysztofa Radzikowskiego w tym miejscu: AmiWigilia WS 19 – Pixel Heaven 2018 Bezpośredni lik o pobrania mp3: WS 19  

    Czytaj dalej...
  • Bermuda Syndrome 0.1.6 i CannonBall od Beworda.

    waldiamiga Czerwiec 15, 2018 8:55

    Niezmordowany w portowaniu oprogramowania dla naszego systemu Bruno ‘Beword’ Pelloile przygotował dwie gierki: BermudaSyndrome_0.1.6 oraz CannonBall. Pierwsza to platformówka w której sterujemy poczynaniami Jacka Thompsona, pilota US Air Force, druga to silnik wyścigów OutRun znanych z automatów, niestety (jeszcze) z bugiem polegającym na zwolnieniu rozgrywki gdy gramy na pełnym ekranie.

    Czytaj dalej...
  • Nowy projekt we Flow Studio – krótki wideo poradnik.

    waldiamiga Czerwiec 10, 2018 8:53

    Ponieważ niektórzy początkujący programiści (w tym i ja) mają problem ze stworzeniem nowego projektu we Flow Studio, które dostajemy wraz z nowym MorphOSem, Thomas Igracki przygotował krótki poradnik.

    Czytaj dalej...
  • DOSBox 0.74 SVN

    waldiamiga Czerwiec 9, 2018 1:56

    Kilkanaście dni temu wspominałem o emulatorze DOSBox w wersji Alpha, a dziś Bruno ‘Beworld’ Peloille wydał najnowszą wersję o numerze 0.74 SVN. Do pobrania –  DOSBox_0.74SVN.lha

    Czytaj dalej...
  • MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a MorphOS to system lekki, szybki i efektywny godny spadkobierca amigowej tradycji
  • MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a MorphOS jest systemem wolnym od wirusów trojanów i złośliwego oprogramowania
  • MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a MorphOS pracuje na tanim i dostępnym sprzęcie komputerach Apple z procesorami PowerPC

Strona główna Forums Dla programistów wprintf – undefined reference

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, i 2 głosy , a ostatnio aktualizowany był przez MDW MDW w dniu 4 lata temu.

Widok 4 wpisów - 1 z 4 (of 4 wszystkich)
  • Autor
    Wpisy
  • #403
    MDW
    MDW
    Participant

    Ja wiem, że jestem trochę lewy ale to już za długo trwa i ciągle gdy próbuję użyć standardowego "wprintf" to mam "undefined reference". Niby jest to dostępne pod MorphOSem, a nie mogę się do tego dostać. A na przykład wchar jest i działa.
    Pomoże ktoś?

    #2107
    MDW
    MDW
    Participant

    Niestety chyba nie będę mógł skorzystać z "wide chars", bo ich wsparcie w MorphOSie jest szczątkowe (a właściwie go nie ma). Wobec tego siadam do pisania własnej (bardzo prostej) klasy do stringów UTF-16. Uffff…

    #2135

    krashan
    Participant
    Niestety chyba nie będę mógł skorzystać z "wide chars", bo ich wsparcie w MorphOSie jest szczątkowe

    No, nie takie szczątkowe, masz UCS4_FormatString() w locale.library i sporo innych funkcji, jest też charsets.library do konwersji. Faktem jest, że w MorphOS-ie przyjęto jako główne kodowania unikodu UTF-32 (big endian) i UTF-8, szesnastka jest obsługiwana pośrednio przez charsets.library.

    #2140
    MDW
    MDW
    Participant
    Niestety chyba nie będę mógł skorzystać z "wide chars", bo ich wsparcie w MorphOSie jest szczątkowe

    No, nie takie szczątkowe, masz UCS4_FormatString() w locale.library i sporo innych funkcji, jest też charsets.library do konwersji. Faktem jest, że w MorphOS-ie przyjęto jako główne kodowania unikodu UTF-32 (big endian) i UTF-8, szesnastka jest obsługiwana pośrednio przez charsets.library.

    Bardzo się cieszę, że systemowe rozwiązania (czyli takie z których korzystać powinny wszystkie poważne aplikacje) są już "unicodolubne". Ja miałem na myśli te bardziej multiplatformowe (lamerskie) rozwiązania. Tutaj wiele rzeczy nie działa. Ale spoko, coś już tam sobie poimplementowałem żeby było przenośne. 🙂

Widok 4 wpisów - 1 z 4 (of 4 wszystkich)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.