MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
  • Ghostscript 8.70

    widelec Czerwiec 19, 2018 10:32

    Michał ‘rzookol’ Żukowski przygotował specjalnie dla MorphOSa 3.10 nową wersję portu Ghostscript 8.70. Program można sciągnąć z Aminetu: http://aminet.net/gfx/conv/GhostScript_8.70.lha

    Czytaj dalej...
  • AmiWigilia WS 19 – Pixel Heaven 2018

    truman_burbank Czerwiec 18, 2018 3:05

    Krótkie, półgodzinne podsumowanie tego wydarzenia, a konkretnie promocji Amigi na 6 edycji Pixel Heaven. Rozmawiają  ‘stefkos’ i ‘radzik’. Całość umieszczona na blogu Krzysztofa Radzikowskiego w tym miejscu: AmiWigilia WS 19 – Pixel Heaven 2018 Bezpośredni lik o pobrania mp3: WS 19  

    Czytaj dalej...
  • Bermuda Syndrome 0.1.6 i CannonBall od Beworda.

    waldiamiga Czerwiec 15, 2018 8:55

    Niezmordowany w portowaniu oprogramowania dla naszego systemu Bruno ‘Beword’ Pelloile przygotował dwie gierki: BermudaSyndrome_0.1.6 oraz CannonBall. Pierwsza to platformówka w której sterujemy poczynaniami Jacka Thompsona, pilota US Air Force, druga to silnik wyścigów OutRun znanych z automatów, niestety (jeszcze) z bugiem polegającym na zwolnieniu rozgrywki gdy gramy na pełnym ekranie.

    Czytaj dalej...
  • Nowy projekt we Flow Studio – krótki wideo poradnik.

    waldiamiga Czerwiec 10, 2018 8:53

    Ponieważ niektórzy początkujący programiści (w tym i ja) mają problem ze stworzeniem nowego projektu we Flow Studio, które dostajemy wraz z nowym MorphOSem, Thomas Igracki przygotował krótki poradnik.

    Czytaj dalej...
  • DOSBox 0.74 SVN

    waldiamiga Czerwiec 9, 2018 1:56

    Kilkanaście dni temu wspominałem o emulatorze DOSBox w wersji Alpha, a dziś Bruno ‘Beworld’ Peloille wydał najnowszą wersję o numerze 0.74 SVN. Do pobrania –  DOSBox_0.74SVN.lha

    Czytaj dalej...
  • MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a MorphOS to system lekki, szybki i efektywny godny spadkobierca amigowej tradycji
  • MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a MorphOS jest systemem wolnym od wirusów trojanów i złośliwego oprogramowania
  • MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a MorphOS pracuje na tanim i dostępnym sprzęcie komputerach Apple z procesorami PowerPC

Strona główna Forums Dla programistów Python na MorphOS-ie

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, i 3 głosy , a ostatnio aktualizowany był przez  krashan w dniu 5 lata, 2 miesiące temu.

Widok 6 wpisów - 1 z 6 (of 6 wszystkich)
  • Autor
    Wpisy
  • #269
    Ender
    Ender
    Participant

    Witam
    Cały czas męczę się z C i tak sobie przypadkiem dzisiaj zerknałem na Pythona. Muszę przyznać, że chwile spędzone nad C nie są stracone (ale dłuugaa droga jeszcze przede mną) i przeglądając listingi programów w Pythonie stwierdziłem, że może byloby łatwiej. Wyprowadzcie mnie z błędu, ale na MorphOS-ie chyba nie ma PYgame? Co w ogóle z Pythona (interesuje mnie przede wszystkim wersja 3.2) jest na naszym systemie? Pomyślałem o Pythonie, bo w sumie Blender też się nim posługuje, a ja próbuję go rozgryźć (wersja 2.62 wydaje się lepsza, ale na razie to dla mnie szok). Chyba pozostanę przy starszej wersji (mam na lapie, do tego książki) i jak uda się coś spłodzić to będę ewentualnie dopieszczał na nowszej wersji. Mniejsza, zanim opanuję wszystko w C (co niezbędne), może udałoby się zrobić to samo w Pythonie (interesuje mnie wyłącznie zrobienie gry).

    #1294
    Ender
    Ender
    Participant

    Tak szukam informacji na temat biblioteki Pygame i zastanawiam się, czy my mamy wersję, która zadziała z Pythonem 3.2? No i poza tym skąd pobrac jakąkolwiek wersję PyGame na MorphOS-a ? Linki, które znalazłem są nieaktywne. A co z OpenGL pod Pythonem ?

    #1295

    krashan
    Participant
    No i poza tym skąd pobrac jakąkolwiek wersję PyGame na MorphOS-a ? Linki, które znalazłem są nieaktywne. A co z OpenGL pod Pythonem ?

    Co prawda uczę się Pythona w ramach pewnego kursu, ale zalecili nam wersję 2.7, używam pod MorphOS-em wersji 2.5.4. No i na kursie nie ma mowy o żadnych OpenGL-ach, bo nie jest to kurs pisania gier. Niestety więc chyba wszystko musisz wyczaić w temacie MorphOS-a sam. Albo bezpośrednio atakować Guillaume Rodrigueza, który nam Pythona przeportował…

    #1296
    Ender
    Ender
    Participant

    Znalazłem w Internecie dwie ksiażki (darmowe) w formacie pdf. Odnoszą się bezpośrednio do PyGame, są po angielsku, ale mam nadzieję, dzięki "elektronicznym wspomagaczom" coś z nich skumać. Dzięki grxmrx udało mi się znaleźć PyGame 1.9.1 dla Motylka, bo miałem z tym problem, może warto by umieścić ten pliczek u nas? Te linki, które znalazłem wysyłały mnie na jakąś stronkę ze smartfonami. Jakieś podstawy C udało mi się zrozumieć (tak mi się wydaje) i jak sobie spojrzałem na listngi, to może naiwnie, ale stwierdziłem, że jest podobnie do C, a może ciut łatwiej będzie. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Nadal będę walczył z C, ale spróbuje "liznąć" Pythona. Zastanawiam się nad podręcznikiem do wersji 3.2. na rynku za dużego wyboru po polsku nie ma. Mam też "Zanurkuj …", zobaczymy, czy nie napaliłem się zbytnio.

    #1526

    wojox
    Participant

    Blendera jeszcze nie uruchomiłem, komunikat "need 32 library python3"

    #1528

    krashan
    Participant
    Blendera jeszcze nie uruchomiłem, komunikat "need 32 library python3"

    Musisz doinstalować Pythona 3.

Widok 6 wpisów - 1 z 6 (of 6 wszystkich)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.