MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a
MorphOS.pl – Polska strona użytkowników MorphOS-a

Strona główna Forums Dla programistów Portowanie gier pod system MorphOS cz. 1 Portowanie gier pod system MorphOS cz. 1

#579
AvatarGość
Participant
Mylisz się

Tu zgadzam się ze Sventevithem. Trochę więcej optymizmu. Nawet jedna zdolna osoba jest w stanie wybić się ponad poziom „kółka i krzyżyka”, a jeżeli zbiorą się dwie lub trzy o różnych specjalnościach (programista, grafik, muzyk), może być tylko lepiej. Oczywiście nadal pozostajemy w kręgu małych gier typu „casual”, ale to mogą być naprawdę fajne rzeczy. Ot chociażby dołączona do MorphOS-a gra Shuffle, zrobiona jest przez jedną osobę, a wciągnęła mnie na miesiąc. Poza tym, w przeciwieństwie do rynku iSprzętów, na MorphOS-ie praktycznie nie ma konkurencji.

Co do wielkich gier tworzonych przez wielusetosobowe armie ludzi – nie ma się co na nie zapatrywać, bo na naszą platformę się takie nie pojawią, chyba, że jako porty, ale dopiero po latach gdy już się spłacą na platformach tworzących główne rynki. Przykładem takiej gry jest Homeworld, czy nieśmiertelny Quake. Osobiście wychodzę z założenia, że trzeba pisać na MorphOS-a projekty na tyle zaawansowane na ile pozwala poziom umiejętności, a w międzyczasie stale ten poziom u siebie podnosić.

Jak wcześniej pisałem – nie chce pisać nowej gry (na razie), tylko zająć się portowaniem gry ( czy gier). To co jest wszystko wyżej napisane – to prawda, ale w tej chwili jest to poza moim zasięgiem.
Nie na darmo biegałem tyle miesięcy aby teraz się wycofać z projektu na rzecz płodzenia nowej gry od podstaw.
Wszystko w swoim czasie.

Pozdrawiam